Kiwanis Westland steunt Stichting Jorens

Op maandag 13 oktober heeft de serviceclub Kiwanis Westland een cheque ter waarde van 3500 euro overhandigd aan de Stichting Jorens. Deze cheque is mogelijk gemaakt door de fundraising actie van Kiwanis Westland. Op maandag 22september hebben op het golfterrein van Golfclub Westland in ‘s-Gravenzande en op de golfbaan Broekpolder te Vlaardingen een veertigtal ervaren en beginnende golfers een hele plezierige middag en avond gehad en samen met de sponsors gezorgd voor een hele mooie bijdrage voor de Stichting Jorens. Deze stichting zorgt ervoor, dat gezinnen, die jaren lang niet de mogelijkheid hebben gehad om eens een keer op vakantie te gaan vanwege alle problematiek, die zich voordoet om met een gehandicapt kind, dat deze gezinnen nu wél met z’n allen een keer een prachtige vakantie in het buitenland kunnen meemaken.

Onder het motto: Mensen met een golfers handicap komen op voor mensen met een echte handicap!  werd deze dag zodanig succesvol, dat er door het organiserende Kiwanis  Westland direct werd toegezegd, dat er volgend jaar weer een golfevenement georganiseerd zal worden.

Overhandiging Cheque St. Jorens(2)

Vlnr: Arjan Starrenburg (Kiwanis Westland), Kees Quak ( St. Jorens), Frank van ‘t Hoff  (Vrijwilliger St. Jorens) en op de voorgrond Rens Quak