Golf mee voor het goede doel!

4 Juni 2024: De negende editie van Kiwanis Westland Open

Het golftoernooi:

U kunt spelen op golfclub Kleiburg. 18 holes, vier personen per flight, shotgun met handicapverrekening.

De deelnemers aan het golftoernooi worden om 12:00 ontvangen met koffie en vlaai op golfclub Kleiburg.

Om 13:00 uur start de wedstrijd (shotgun met handicapverrekening).

Om 17:30 uur worden onder het genot van een hapje en drankje de prijzen uitgereikt.

Om 18:30 uur start het Diner inclusief veiling voor het goede doel.

Wat kost het?

Voor de deelnemers aan het Deelnemerswedstrijd Bedrijventeams bedragen de kosten € 900,- per flight. Dit jaar inclusief sponsoring van 1 hole.

Ook is er dit jaar weer de mogelijkheid om per persoon in te schrijven. De kosten hiervoor zijn € 200,- per speler.

Deelname aan alleen het buffet voor de niet-golfers is ook mogelijk. De kosten bedragen € 60,- per persoon.

De goede doelen

De opbrengst van het toernooi zal geheel ten goede komen aan goede doelen.

Inschrijven

U kunt zich inschrijven via de website Kiwanis Westland Open op de inschrijfpagina.  Ook vrienden en bekenden zijn natuurlijk van harte welkom.

U krijgt van ons een bevestiging per e-mail. Een factuur volgt zodat u kunt zorgen voor de betaling.

Sponsormogelijkheden

Naast het deelnemen aan het golftoernooi bestaat er ook de mogelijkheid om het golftoernooi te sponsoren.
Wanneer u interesse heeft om een sponsorpakket voor uw rekening te willen nemen dan kunt u contact opnemen met info@kiwaniswestlandopen.nl

Wij hopen dat we op u mogen rekenen!

Kiwanis Westland