Op vrijdag 7 november 2014 hebben de winnaars van het Golftoernooi op Golfclub Broekpolder van het Kiwanis Westland Open Golftoernooi van 22 september j.l. een schitterende dag gehad op de exclusieve Golfclub The Dutch te Spijk (Gemeente Lingewaal).

De gelukkigen waren Peter Lansbergen, Branko Bakker en Matthy van Paridon. Zij hadden alle drie een Greenfee voor deze exclusieve Golfclub gewonnen. De Greenfees waren beschikbaar gesteld door Renno van Vuuren (partner van Vuurenvaart Capital Consultants) en Ramon Schilperoord (RSGolf).

Kiwanisclub Westland bedankt Beide heren namens de stichting Jorens en het Stop Tetanus project van Kiwanis International heel hartelijk!

Iedereen heeft een schitterende dag gehad die tot in de puntjes was verzorgd. Het was de kers op de taart!