Op maandag 22 september hebben 33 personen meegedaan aan het eerste Golftoernooi van Kiwanis Westland. 16 golfers hebben meegedaan aan het Golftoernooi op de golfbaan van Golfclub Broekpolder en 17 personen hebben op de Golfbaan van Golfclub Westland deelgenomen aan de aangeklede golf clinic. Dit alles stond in het teken van de goede doelen Stichting Jorens en het Stop Tetanus Project van Kiwanis.

Aan het einde van de dag was er in het clubgebouw van Golfclub Westland een presentatie, verzorgd door Hanny van Leeuwen, over de Stichting Wigwam. Kees Quak was samen met zijn zoon Rens gekomen om de aanwezigen iets te vertellen over de Stichting Jorens.

Deze zeer geslaagde dag werd afgesloten met een BBQ en de prijsuitreiking van zowel het golftoernooi op de Broekpolder als van de golf clinic.