Over Kiwanisclub Westland

Kiwanisclub Westland moet wel de gezelligste service club in het Westland zijn. Opgericht in 1996 in Monster. Vriendschap en gezelligheid staan voor ons voorop. Deze ingrediënten zijn cruciaal om met plezier fondsen te werven: “no fundraising without fun!” Bij een club als Kiwanisclub Westland ben je gewoon wie je bent, en altijd onder vrienden!

De fondsen die we genereren komen ten goede aan wisselende projecten, maar altijd met de insteek om kinderen een helpende hand te bieden. Dat past helemaal bij het Kiwanis credo: “serving the children of the world”

Maar, naast het werven van fondsen kan onze inbreng ook bestaan uit “gewoon doen”, de handen uit de mouwen.

Meer informatie over Kiwanis in het algemeen en Kiwanisclub Westland vindt u op de website. Klik hier om de Kiwanis website te bezoeken.

Heeft u een vraag op opmerking? Laat het ons weten.