Golf mee voor het goede doel!

12 September 2023: de negende editie van Kiwanis Westland Open

Het golftoernooi:

• U kunt spelen op golfclub Kleiburg. 18 holes, vier personen per flight, shotgun met handicapverrekening.

De deelnemers aan het golftoernooi worden om 12:00 ontvangen met koffie en vlaai op golfclub Kleiburg.

Om 13:00 uur start de wedstrijd (shotgun met handicapverrekening).

Om 17:30 uur worden onder het genot van een hapje en drankje de prijzen uitgereikt.

Om 18:30 uur start het buffet.

Wat kost het?

Voor bedrijven bieden wij de mogelijkheid aan een flight van 4 personen te kopen voor € 900 per flight.

Deelname aan alleen het buffet voor de niet-golfers is ook mogelijk. De kosten bedragen € 60,- per persoon.

De goede doelen

De opbrengst van het toernooi zal geheel ten goede komen aan de goede doelen.

Inschrijven

U kunt zich inschrijven via de website Kiwanis Westland Open op de inschrijfpagina.  Ook vrienden en bekenden zijn natuurlijk van harte welkom.

Wij verzoeken u zich z.s.m. in te schrijven en het verschuldigde bedrag van € 225,- voor het golftoernooi of € 60,- voor het buffet per deelnemend persoon over te maken op rekeningnummer NL66ABNA 0480 1690 63 t.n.v. Kiwanis Westland onder vermelding van “Golftoernooi 2023”.

Zodra uw betaling is ontvangen, krijgt u van ons een bevestiging per e-mail.

Sponsormogelijkheden

Naast het deelnemen aan het golftoernooi bestaat er ook de mogelijkheid om het golftoernooi te sponsoren:

Ballen met uw logo € 450,-
Vlag € 150,-
Hapjes met vlag € 250,-
Vlaai met koffie met vlag € 300,-
Tees met logo 4 pp. € 250,-

Wanneer u interesse heeft om één of meer van bovengenoemde sponsorpakketten voor uw rekening te willen nemen dan kunt u contact opnemen met:

Arjan Starrenburg +31655167595

Wij hopen dat we op u mogen rekenen!

Kiwanis Westland