Op donderdag 7 juli 2016 organiseert Kiwanisclub Westland samen met de Ladies & Swing het derde Kiwanis Westland Open golftoernooi. Dit jaar vindt het gehele evenement plaats op golfclub Ockenburgh in Den Haag. Net als in voorgaande edities van het evenement is er een golftoernooi voor de golfers en een golf clinic voor geïnteresseerden in de golfsport.

Met de deelname aan een van deze evenementen steunt u het goede doel. Dit jaar zijn de goede doelen waarvoor wordt gespeeld de vrienden van Mappa Mondo en de stichting PATCHWorkZ.

Aansluitend op de beide evenementen is er een Italiaans buffet dat eveneens plaats vindt op golfclub Ockenburgh. Voor diegenen die niet kunnen of willen deelnemen aan een van de evenementen bestaat er wel de mogelijkheid om aan het Italiaanse buffet deel te nemen. Ook hiermee steunt u de goede doelen!